Az én körmeim nagyon vékonyak, könnyen törnek. Amúgy szép rózsaszínűek, egészségesnek tűnnek, de megnöveszteni nem lehet őket. Na nem mintha hosszú macskakarmokat szeretnék. Csak olyan nőieset, és főleg azt, hogy egyszer az összes körmöm ugyanolyan hosszú legyen, mert ez még nem fordult elő.

Régebben kenegettem mindenféle szuper körömerősítővel, amibe tettek gyémántport, kaktuszkivonatot, meg hasonló izgalmas, jól hangzó dolgot. Azóta már tudom, hogy ezek az anyagok csak a lista legvégén sorakoztak, az elején pedig olyanok mint az aceton ami alaposan hazavágja a körmöket.

Mit kenjek hát rájuk? Kis keresgélés után ezt találtam a neten:

1 evőkanál oliva olaj 

1 evőkanál ricinus olaj

1/4 evőkanál frissen facsart citromlé

Nem bonyolult, ugye? A ricinus olajat a patikában vettem, igazán olcsó volt. Extra szűz oliva olajat vettem egy szupermarketben szuper olcsón.

Jól keverjük össze a hozzávalókat, és tegyük fedeles üvegbe. A citromlé miatt nem fog sokáig elállni, úgyhogy kis adagokat készítsünk.
Használat: kenjük egy kis mennyiséget a körmünkre, és hagyjuk rajta 5 percig.

Szerző: Lucrezia  2010.03.16. 13:52 3 komment

Címkék: recept citromlé kézápolás oliva olaj ricinus olaj körömerősítő

A bejegyzés trackback címe:

https://lukreciakencei.blog.hu/api/trackback/id/tr911843943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

t.bernadette · http://bernadette31.blogspot.com/ 2010.09.13. 13:27:18

Elvben jó lehet. A ricinus jót tesz a "szőrnek". HAj, szempilla növekedését serkenti. A köröm meg ugye hasonló szerkezetű. Én szemfestéklemosóba tettem :-)

mamoka49 2010.09.21. 08:07:41

Most csak arra volt időm, hogy átfussam, de nagyon tettszik az oldalad. Még nem tudom, hol lehet ajánlani másnak, de megkeresem. Az is jó benne, hogy adagot is írsz. Ki fogom próbálni, és jelzem hogy mit csináltam.

Lucrezia 2010.09.22. 07:54:39

@mamoka49: Szia! Jó hogy írtál róla, mert így legalább megtaláltam egy új funkciót, a megosztást. Most már ott van minden cikk végén, de sajna általános blogajánlót még nem találtam. Írj, ha segítségre van szükséged a kotyvasztáshoz.
süti beállítások módosítása