Már több, mint egy hete nem jöttem elő új recepttel. Tudom, lustának tűnök, de az az igazság, hogy nagy munkában vagyok: új weboldalam lesz. Aki nagyon ügyes, meg is találhatja már a neten (a címet nem árulom el), bár még csak egy visszaszámláló órából áll.

Szóval, együtt dolgozunk rajta Borbola Vikivel (aki grafikus és webfejlesztő, www.boladesign.hu/). Ez ugyan egy kicsit nagyképűen hangzik, mert igazából ő dolgozik rajta, én csak keményen gondolkodom, de még ez is milyen nehéz! Ezért, bár még várni akartam a bejelentéssel, mégis a segítségeteket kérem. Láttam, mennyire szerettek szavazni, ezért most ötletelésre hívnálak benneteket.

A kivitelezés egy kissé nehézkesebb, mert csak kommentben lehet rendesen hozzászólni a témához, de aki nem akar regisztrálni, írjon a chat ablakba, az is elmegy nekem emailben.

A téma: mit szeretnél olvasni az új weboldalon? Milyen funkciók legyenek? Esetleg mi ne legyen? Mi az ami nagyon idegesítene, zavarna? Amit megígérhetek, hogy a blog receptjei könnyebben áttekinthetőek, kereshetőek leszenek.

Nagyon örülnék, ha ti is részt vennétek az új weblap fejlesztésében. Előre is köszönöm!

Lukrécia

Szerző: Lucrezia  2010.10.25. 12:44 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lukreciakencei.blog.hu/api/trackback/id/tr142397198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

minimoni 2010.10.26. 10:47:04

Kedves Lukrécia!

Először szeretnék sok sikert kívánni az új oldaladhoz is, állandó olvasód leszek ezután is. :o)
Amit eddig tanultam tőled azt szeretném a jövőben is olvasni. Természetes alapanyagokból kozmetikumok készítése házilag. Ha esetleg jó minőségű alapanyagbeszerzőhelyeket is említenél azt megköszönném.
Szép napot kíván
Mónika

Gyöngyi69 2010.10.27. 10:27:52

Kedves Lukrécia!
Én is nagyon sok sikert kívánok, és az eddigiekhez hasonló, sok jó receptet!
Szívesen vennék pl. egy arctejet, amit lemosóként lehet használni. Érdekelne pl. egy lehúzható maszkként működő kence is.
Az eddigiekből kiindulva biztos vagyok benne, hogy az új weboldalad is fantasztikus lesz!

Dettus81 2010.11.15. 10:44:31

Sziasztok!
Új vagyok itt nálatok, üdv mindenkinek!
Egy kis segítséget kérnék, remélem a ti "kence konyhátok" már fullosabb mint az enyém. A vőlegényem pikkelysömörös és szeretnék neki vmi krémet keverni.
Remélem van ötletetek?!
Elöre is köszi!
süti beállítások módosítása